جمعه , 15 تیر 1403 - 7:53 قبل از ظهر

آنچه باعث شد رایان رینولدز تنها 2 سال پس از طلاق دردناک از اسکارلت جوهانسون با بلیک لایولی ازدواج کند

رایان رینولدز زمانی که در سال 2011 از اسکارلت جوهانسون طلاق گرفت، دوران سختی را پشت سر گذاشت. در آن زمان، او نمی خواست دوباره ازدواج کند. اما ملاقات بلیک لایولی همه چیز را تغییر داد. او به شفای قلب او کمک کرد و او را وادار کرد که یک بار دیگر به عشق ایمان بیاورد.

در دسامبر 2010، اسکارلت و رایان پس از 2 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق دادند. در آن زمان، رایان اذعان کرد که رنج زیادی را متحمل شده است، اما همچنان به آینده امیدوار بود. با وجود این، به نظر می رسید که طلاق بر دیدگاه او در مورد روابط تأثیر می گذارد. او اعتراف کرد که نمی‌خواهد دوباره ازدواج کند، و گفت  “خیلی خوشحالم که در حال حاضر رابطه ندارم.”

در سال 2019، اسکارلت جوهانسون درباره ازدواج اول خود صحبت کرد و تأکید کرد که در سن 23 سالگی ازدواج کرده است. «من واقعاً درک درستی از ازدواج نداشتم. شاید من به نوعی آن را بیش  از اندازه رومانتیک می دیدم.»

او در حین کار روی یک فیلم با بلیک برخورد کرد.

در سال 2010، رایان رینولدز و بلیک لایولی زمانی که فیلم سبزنشین را تصویر کردند و در آن دو نقش‌های عاشقانه را ایفا می‌کردند، با یکدیگر آشنا شدند. در آن دوره، بلیک در یک رابطه با هم بازیگر از همکاران خود در سریال گاسیپ گرل به نام پن بادگلی بود. با این حال، رایان و بلیک دوستی قوی را برقرار کردند.

با نگاهی به ارتباط اولیه‌شان، رینولدز به گفته‌های خود اشاره کرد: “ما مدت زیادی دوستان خوبی بودیم، که به نظرم بهترین راه برای داشتن یک رابطه است، از طریق شروع به عنوان دوستان صمیمی .”

داستان عشق رایان رینولدز و بلیک لایولی به شکل منحصربه‌فردی آغاز شد. این اتفاق در طول یک دیدار دوتایی افتاد، اگرچه در ابتدا با افراد دیگری همراه بودند. این موقعیت موجب ایجاد یک وضعیت نامطلوب شد، زیرا آنها احساس ارتباط قویی کردند و به وضوح به یکدیگر جذب شده بودند.

پس از آن لحظه‌ی به یادماندنی، آنها شروع به دوستی کردند و در نهایت در سپتامبر 2012 ازدواج کردند. امروزه، آنها خانواده‌ای خوشبخت با چهار فرزند هستند و به یکی از مشهورترین جفت‌های هالیوود تبدیل شده‌اند که دارای پیروان زیادی هستند که از آنها تعریف می‌کنند.

رایان به طور پیوسته در هر فرصتی تعریف و تمجید‌هایی از همسر دوست‌داشتنی‌اش، بلیک، می‌کند. او به اشتراک گذاشته که بلیک نقش مهمی در تبدیل او به فردی همدردتر، با درک بهتری نسبت به خشم و نفرت ایفا کرده است.

علاوه بر این، رایان بلیک را به عنوان نقش مهمی در ترمیم رابطه‌اش با پدرش، جیمز رینولدز، پیش از درگذشت او در سال 2015، شناخته و ارزیابی می‌کند. او اعلام کرده که بلیک به او کمک کرده است تا به خاطرات مثبت پدرش ارزش دهد.

رایان رینولدز و اسکارلت جوهانسون تنها افرادی نیستند که عشق را پس از طلاق پیدا کردند. نیکول کیدمن، سلما هایک، کریس پرت و دیگران به ما نشان می‌دهند که پیدا کردن خوشبختی همیشه به معنای باقی ماندن با عشق اول شما نیست.

مطلب پیشنهادی

 معرفی فیلم های هالیوودی پیمان معادی

 معرفی فیلم های هالیوودی پیمان معادی

 معرفی فیلم های هالیوودی پیمان معادی :پیمان معادی، نامی آشنا در سینمای ایران و جهان. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *