آرنولد شوارتزنگر در True LiesImage
اگر می خواهید بدانید کدام فیلم آرنولد شوارتزنگر هزینه ی بالایی برداشته است با ما همراه باشید تا به صورت کامل و دقیق و بیشتر در مورد این فیلم بدانید . این فیلم آرنولد شوارتزنگر اولین فیلمی است که ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است
آرنولد شوارتزنگر در True LiesImage از طریق 20th Century Fox
True Lies اولین فیلمی بود که ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشت و در سال ۱۹۹۴ استاندارد جدیدی را برای بودجه فیلمهای پرفروش ایجاد کرد.
این فیلم کمدی و اکشن را با سناریوهای بیش از حد و پوچ ترکیب می کند که نشان دهنده مهارت کمدی آرنولد شوارتزنگر است.
جیمی لی کرتیس به همان اندازه به عنوان یک ستاره در این فیلم شناخته می شود و آرنولد شوارتزنگر نقش اصلی او را تصدیق کرد و برای اینکه نام او در کنار عنوان او در بالای عنوان ظاهر شود مبارزه کرد.
The Mandalorian: Things You Missed In Season 3 Episodes 1-4
با اعداد بودجه در محدوده نه رقمی که در منظره تئاتر پرفروش امروزی غیرمعمول نیست، زمان آن فرا رسیده است که به اولین فیلمی که با آرنولد شوارتزنگر کارگردان و پولساز جیمز کامرون و جیمی لی کرتیس به آن نقطه عطف عظیم می رسد نگاهی بیاندازیم. -با بازی True Lies که رکورد جهانی گینس را به عنوان اولین فیلمی که ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است. البته، در حالی که امروزه دور از پنی است، تا کنون نه تنها یک، بلکه سه فیلم از گرانترین فیلمهایی که تا به حال ساخته شده است، با Fast X، Indiana Jones and the Dial of Destiny، و Mission: Impossible – Dead Reckoning را در خود جای داده است. یکی از بودجه های ورزشی تقریباً 300 میلیون دلار است. در حالی که امروزه، مخاطبان میتوانند انتظار چندین ویژگی در بازه 100 میلیون دلاری را در یک سال داشته باشند، دیدن 100 میلیون دلار در سال 1994 قبل از اینکه جیمز کامرون حتی سقف میلیارد دلاری باکس آفیس را با تایتانیک 1997 شکسته باشد، شگفتانگیز است.
در دنیایی که VFX و تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر میتوانند مسئول خلق کل جهانها روی صفحه باشند، دیدن قدرت اقتصادی معادل در فیلمی با چنین پیشفرضهای هولناکی مانند آقای و خانم اسمیت، جذاب است. دروغ های واقعی تقریباً به همان اندازه که ده ها میلیون دلار هزینه می کند، به دنبال مامور مخفی بخش امگا، هری تاسکر (که غیر از شوارتزنگر) است، همسرش هلن (کورتیس) که از زندگی دوگانه شوهرش خبر ندارد، از یک بحران میانسالی رنج می برد. میل به یک سبک زندگی پرماجراتر بنابراین، هری یک مأموریت جاسوسی صحنهسازی شده را ترتیب میدهد تا به هلن اجازه دهد تا فانتزی زندگی کردن وحشیانهترین رویاهایش را به شیوهای فریبنده انجام دهد که بسیار مسمومکنندهتر از آن است که امروز پرواز کند، حتی اگر منجر به جنجالهای خندهدار و جذاب جاسوسی شود. ماموریت صحنهسازی شده به سرعت از ریل خارج میشود که این زوج توسط کریمسون جهاد، یک سازمان تروریستی که قصد قاچاق کلاهکهای هستهای را در تلاش برای وادار کردن ایالات متحده به خارج کردن نیروهایش از خلیج فارس دارد، ربوده میشوند. این انگیزه قویتری برای یک شخصیت شرور است که معمولاً در یک فیلم اکشن آن دوره دیده میشود، حتی اگر شخصیتپردازی آن از خاورمیانهای بحث برانگیز باشد.
فیلم “دروغ های واقعی” قسمت های برابر است، فیلم کمدی و اکشن
ساخت فیلمی که همزمان به عنوان پرهزینهترین فیلم تمام دوران تلقی میشد به این معنی بود که جذابیت چهار چهارگانه یک اولویت نبود، بلکه یک ضرورت بود. برای جذب تماشاگرانی که این فیلم را به سود کلانی تبدیل میکند، دروغهای واقعی باید فراتر از اکثریت مردانی که آثار قبلی شوارتزنگر، کماندو یا کونان بربر را تشکیل میدادند، جذب شود. برای انجام این کار، نیمه اول True Lies بیشتر به عنوان یک کمدی عمل میکند و با جذابیت کارتونی، فرضیه خندهدار خود را بازی میکند. جایی که کمدی آقا و خانم اسمیت بیشتر ریشه در جذابیت جنسی زوجین دارد، True Lies غیرقابل تصورترین سناریویی را انتخاب می کند که به طور مداوم در تشدید مضحک نه فقط صحنه به صحنه، بلکه شات توسط افزایش می یابد. -شات. به عنوان مثال افتتاحیه را در نظر بگیرید که در آن هری با یک دلال آثار هنری مشکوک به وابستگی به جهاد زرشکی تنها به تعقیب مردان بیچهره در ماشینهای برفی میپردازد، یا تنها 20 دقیقه بعد هنگامی که او در حال تعقیب آنتاگونیست سلیم ابوعزیز (آرت مالک) است. شهر سوار بر اسب
کمدی فیلم در صحنههای اکشن آن در پوچ بودن آن نهفته است، با جیمز کامرون که با شناخت کامل کارهای کمدی شوارتزنگر و آگاهی از این که تصویر ساده شوارتزنگر سوار بر اسبی با لباس سه تکه چقدر خندهدار است، کار میکند. این فیلمنامه با تکیه محکم به ریشههای خود بر اساس یک کمدی جاسوسی فرانسوی در سال 1991 ساخته شده است. از قدرت خود سوء استفاده می کنند هری در ادامه تواناییهای خود را به شیوههای ناعادلانه اعمال میکند، خواه فریب همسرش با فرستادن او به یک مأموریت جاسوسی جعلی یا ارعاب بیرحمانه فرد مشکوک او به شیوهای که در خدمت اظهار نظر در مورد رفتارهای کوچکی باشد که در آن مردان قدرتمند مضحک تلاش میکنند تا کنترل خود را اعمال کنند.
ویژگی های دروغ برخی از بهترین فیلم های اکشن جیمز کامرون
اما فراتر از کمدی، برای کارگردانی که دو فیلم اول ترمیناتور و آواتار را در اختیار ما قرار داد، جیمز کامرون با اکشنهایی که در فیلم دروغهای واقعی به نمایش درآمده است، از خود پیشی میگیرد. یک مبارزه حمام همتراز با فیلم Mission: Impossible – Fallout وجود دارد، اما آب واقعی در سه نقطه اوج فیلم (بله، سه نقطه اوج) نهفته است، که همه آنها در یکی از خیره کننده ترین جلوه های عملی تا به حال یکی پس از دیگری قرار می گیرند. شاهد بود. اسپویلرهای پیش رو: پس از دریافت سرم حقیقت که او را مجبور میکند درباره زندگی دوگانهاش به عنوان یک جاسوس به هلن بیاید، این زوج به طور معجزهآسایی در صحنهای فرار میکنند که با شلیک یک مسلسل در حالی که از پلهها به پایین پرتاب میشود، به اوج میرسد، پوتمکین. سبک. این منجر به تعقیب و گریز در سراسر پل نیمه ویران شده Seven Mile می شود، تنها برای هنری که هلن را از یک لیموزین فراری نجات دهد، و به تصویری از شوارتزنگر و کرتیس در حال بوسیدن در پس زمینه ابر قارچی که از یک انفجار هسته ای تشکیل شده است، ختم می شود. و نه، این پایان کار نیست! هنری هنوز یک دختر برای نجات دارد که توسط رهبر جهاد زرشکی اسیر می شود که پس از اینکه به طور تصادفی خود را به موشکی مجهز به خلبان هانری هواپیما می بندد، به او اعزام می شود. خط آخر آرنی قبل از راه اندازی آن؟ “تو اخراجی.” سینما.
جیمی لی کورتیس به اندازه شوارتزنگر ستاره «دروغ های واقعی» است
زمانی که جیمی لی کرتیس اخیراً برای بازی در فیلم «همه چیز، همه جا همهجا» سر و صدای زیادی به دست آورد، آرنولد شوارتزنگر جلوی میکروفونها رفت تا تحسین خود را برای این بازیگر افسانهای با یک اخطار ابراز کند. شوارتزنگر با نگاهی آنلاین به «چیزهای شگفتانگیزی که [مردم] درباره او میگویند»، شکایت کرد که همیشه یک چیز وجود دارد که «او را واقعاً عصبانی میکند» و آن زمانی است که مردم او را بهعنوان بازیگر نقش مکمل در فیلم «دروغهای واقعی» میخوانند. شوارتزنگر همچنان اصرار میورزد که او از او حمایت نمیکرد، بلکه ستارهای در موقعیتی برابر با خودش بود. کورتیس همچنین ادعا کرد که این شوارتزنگر بود که برای نمایش نامش در بالای عنوان در کنار نام او برای پوستر رسمی تئاتر فیلم مبارزه کرد و تحسین متقابل خود را از او ابراز کرد که به او اجازه داده بود با “مردی که زندگی اش تعریف شده است” باشد. با آن ژانر». اگرچه به دلیل فقدان بند پرداختی در قرارداد کورتیس، اجباری نبود، اما شوارتزنگر و کامرون، کورتیس را برای موفقیت فیلم ضروری میدانستند، و ثابت کردند که او برای ارائه آن ترکیبی عالی از نمایش اکشن و بازخوانی بازیهای مزخرف بین این فیلم، درست است. دو سرنخ آن
دروغ های واقعی ممکن است اولین فیلمی باشد که ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است، اما با گذشت ۵ دقیقه از فیلم، مخاطبان آن می دانستند که قصد دارند هر یک از این دلارها را عاقلانه خرج کنند. این فیلم چه یک فیلم جاسوسی، چه کمدی، عاشقانه یا اکشن هولناک، زمینه را برای کمدی های جاسوسی بی شماری فراهم کرد. با این حال، با وجود آن، هیچ یک از این میلیونها معنایی نداشت، اگر شیمی این دو سرنخ بعید نبود، چیزی که فینال تانگو-رقصی آن با احترام کامل عمل میکند.
خلاصه آن چه گفته شد
فیلم ها همه هزینه هایی دارند اما همیشه پر فروش ترین فیلم ها و همین طور پر هزینه ترین فیلم ها مورد بحث تاریخ بوده و هست و خواهد بود تا کنون این گونه بوده است . در این جا در مورد فیلم دروغ های واقعی صحبت شد و دیدیم که این فیلم با این هزینه چه حاشیه هایی را به دنبال داشته است .